Във връзка с нарасналата практика на Инвела Клиник, Д-р Веселин Молов информира бъдещите си пациенти, че от 30. Юни 2021г. ще актуализира цените на медицинските си услуги. На всички пациенти, консултирани до тази дата ще бъдат предложени медицински услуги от настоящия ценоразпис.

Инвела Клиник ще положи всички усилия да запази форми на настоящия ценоразпис за всички досегашни наши пациенти!

Търсене на процедури

Намаляване на гърди

(Редукционна мамапластика)

Намаляването на гърдите, познато още като редукционна мамапластика, е естетична пластична операция, при която се отстраняват излишните кожа, подкожие, масна и жлезна тъкан от гърдите. Ако гърдите са много големи, намаляването се налага защото е необходимо те да се приведат в хармония с останалата част от тялото, а и да се намалят болките в областта на гърба, шията, горната част на раменете и да се избегне впиването на презрамките на сутиена в тялото. При тази операция силно се подобрява способността за физическа активност и общата подвижност на тялото. Обобщено, най-честите причини за изпълнението на тази операция са:

• Хронична болка в гърба, шията и раменете, която не се повлиява от медикаменти
  • Хронично зачервяване и изпотяване под гърдите
  • Хронична междуребрена невралгия
  • Ограничена активност на тялото от голямата маса на гърдите
  • Естетична неудовлетвореност от големите гърди
  • Трудности в намирането на сутиени и дрехи

Много внимателно трябва да се направи преценката за тази операция в случаите, когато сте:

• Хронична и упорита пушачка
  • Имате тежък диабет или сърдечни проблеми
  • Ако сте с твърде високо наднормено тегло
  • Не желаете белези върху гърдите си

Операцията може да се изпълни във всяка една възраст, дори и в тинейджърска. Ако гърдите не са достигнали своето пълно развитие, може да се наложи втора операция след време, когато това се случи – обикновено след протичане на бременност и лактация.

Операцията за намаляване на бюста може да се отложи ако очаквате някои от следните събития:

• Бременност и раждане – понякога кърменето може да бъде трудно след намаляваща гърдете операция, независимо че има техники, които могат да запазят възможността за кърмене.
  • Редукция на тегло – ако планирате отслабване и обща физическа промяна чрез спорт, е добре да достигнете състояние на стабилни килограми и форма, преди да се предприеме операция за намаляване на бюста.

Рискове при операцията

Както при всяка голяма операция, обичайните рискове включват: кървене, инфекция, нежелани и неочаквани проблеми при анестезията. Другите възможни рискове включват: оток, който обикновено е преходен; цикатризация, която понякога може да е твърде агресивна; загуба на сетивност на зърната и кожата около зърното; трудност или невъзможност за кърмене; разлики във формата, размера и симетрията на двете гърди, което може да доведе до последваща хирургия за подобряване на визията.

Подготовка за операцията

Преди да се планува операцията:

Снема се пълна анамнеза на лекувани болести и общото Ви състояние.

Обсъждат се Вашите очаквания за размера на гърдите и тяхната визия след хирургията.

Подробно ще Ви запознаем с характера на операцията, нейните рискове и ползи.

Ще се извърши морфологично измерване на Вашите гърди, за да се определи по-точно каква техника е най-подходяща за Вашия конкретен случай.

Ще се направят фотографии на гърдите, които да послужат при планирането на операцията.

Ще проведем подробен разговор за типа на използваната анестезия и нейните рискове.

Ще бъдат назначени базови лабораторни изследвания, които да определят степента на готовност на Вашия организъм за операция с обща анестезия.

Ще бъде назначена базова мамография, която ще помогне за самото планиране на операцията, а и ще остане за Вас като важно инструментално изследване.

Обсъждат се предоперативните и следоперативни инструкции за пациента.

Самата операция

Д-р Молов като Ваш пластичен хирург е с богат опит в естетичната хирургия на бюста, в операциите за уголемяване на бюста с импланти, в операциите за намаляване и премоделиране на бюста с импланти и със собствени тъкани!

Операцията се изпълнява с обща анестезия. Нейната продължителност, в зависимост от сложността варира от 3 до 3,5 часа.

Обсъждат се три форми на позиция на разреза: само около ареолата; около ареолата и вертикално надолу; около ареолата, вертикално надолу и в гънката под гърдата. По отношение на зърното и ареолата при всяка една от прилаганите техники те остават свързани с тъканите на гърдата и се преместват ведно с тях. Само в много редки случаи, при огромни гърди се налага да се отделят и присадят отново след това.

Обикновено при операцията се постига пълна анатомична симетрия. В следоперативния период, обаче под влияние на различната плътност и тежест на тъканите в различните области на гърдата, шевната линия се тегли неравномерно в различни посоки, което води до известна асиметрия следоперативно. Степента на тези следоперативни промени зависи много от характера на тъканите на пациентката, като в зависимост от избраната техника доминиращото значение може да е на кожата или на гърдата.

С времето белегът значително избледнява и омеква, но никога не изчезва напълно. Добрите грижи за него обаче могат да го направят практически незабележим – това означава незабележим за око, което не се втренчва в него.

След операцията

Непосредствено след операцията гърдите ще бъдат покрити с превръзка. От нея ще бъде изведена тръбичка (дренаж), който ще отвежда секрецията от гърдата. Ще бъдат назначени болкоуспокояващи медикаменти и антибиотици, които да намалят риска от инфекция.

Първите няколко дни до седмица след операцията

Ще чувствате гърдите си много по-плътни и чувствителни. Те действително ще са по- оточни и зачервени. Ще се наложи носенето на еластично бельо за поддръжката им.

След този период Вие ще трябва да ограничите обичайната си физическа активност за две до четири седмици, докато премоделираните тъкани в гърдата зараснат напълно. Стандартните сутиени няма да се носят за няколко месеца след операцията.

Ще са необходими няколко визити при Вашия хирург, за да се проследят резултатите и да се проконтролира възстановяването Ви.

Резултати

Една успешна операция за намаляване на бюста може да Ви освободи от болките в гърба, шията и раменете. Със сигурност ще Ви позволи да бъдете по-активна физически. Със сигурност ще Ви даде по-високо самочувствие!

Независимо, че резултатът е видим веднага след операцията, ще отнеме време – няколко месеца, за пълно възстановяване от отока и до задоволително оформяне на белезите.

Финалният резултат като правило е постоянен, независимо, че формата и размерът на гърдата могат да се променят при промяна на теглото и с възрастта като цяло.

Финансови условия за операцията.

Направете запитване

Име *

Фамилия *

Телефон *

Пояснение *

Уважаеми пациенти, приятели и колеги!

Вече няколко години „Инвела Клиник“ развива своята практика по естетична и пластична хирургия! Усилията на целия екип не останаха без плодове! Клиниката се разви, укрепна и стабилизира! Световната пандемия се отрази и върху нашата практика, така както и на всички хора! И ние направихме своите изводи и стъпки занапред!

Нашите планове са през есента да разширим дейността си в нова, самостоятелна, бутикова клиника, която ситуирахме извън големите градове, така че да имаме своя вариант, ако пандемията се върне отново. За съжаление и световната и нашата медицинска общност не дава категоричен отговор на много важни въпроси – каква е природата, произхода и модела на бъдещо поведение на този вирус. Общото усещане в обществото е на неспокойствие от един явно променящ се свят! През есента „Инвела Клиник“ ще заработи и в нова, бутикова Клиника в гр. Смолян. Сградата е напълно самостоятелна и позволява тотален противоепидемичен контрол при уютно и самостоятелно функциониране. Разгъната на площ от 1000 м2, тя позволява спазването на едно от кардиналните противоепидемични и изобщо хигиенни изисквания - достатъчна дистанция, без смесване на потоци от различни пациенти. Тя е създадена де посрещне предизвикателствата на настъпващата ера на индивидуална медицина, ситуирана във високоспециализирани бутикови клиники, разположени в екологично чисти райони.

Споделяме с Вас новия ценоразпис на медицинските услуги, предлагани от Инвела Клиник в София, Бургас и Смолян. Екипът ме подкрепя с уверението, че не цената, а професионалното отношение към всеки един детайл на Вашата естетична пластична операция е неговата цел. И аз съм оптимист за новите ни начинания!

Всички записани операции и всички пациенти, консултирани до 30 юни ще запазят своите ценови предложения за София и Бургас!

Консултирайте се с д-р Веселин Молов, ДМ! До среща!