Във връзка с нарасналата практика на Инвела Клиник, Д-р Веселин Молов информира бъдещите си пациенти, че от 30. Юни 2021г. ще актуализира цените на медицинските си услуги. На всички пациенти, консултирани до тази дата ще бъдат предложени медицински услуги от настоящия ценоразпис.

Инвела Клиник ще положи всички усилия да запази форми на настоящия ценоразпис за всички досегашни наши пациенти!

Търсене на процедури

Естетично пластично моделиране на тялото

Лифтинг на различни части от тялото.

Естетичното пластично моделиране на тялото се свързва с Lifting- процедурите в различните области. Най-често те се налагат за компенсиране на кожната отпуснатост и излишък след масивно отслабване или с възрастта.

Общото за всички тези форми е кожното премоделиране, чрез изрязване, по маниер подобен на този при абдоминопластиката, но с отчитане спецификата на конкретната област.

Най- често в този дял на естетичната пластична хирургия попадат:

• Лифтинг на предната и вътрешната повърхност на бедрото (Inner Tight lift)
  • Лифтинг на седалището (Buttock lift)
  • Лифтинг на тъканите на мишницата (Arm lift)
  • Циркумферентен лифтинг на тялото (Circumferential Body lift)

В основата на причините за спадането, което е обект на последващата Lifting- процедура е лошата кожна еластичност, до която водят възрастта, слънчевата увреда на кожата, промените в телесното тегло и генетичните фактори.

Често пъти конкретните причини, за да се реши един пациент на с Lifting- процедура са:

• Значимо, понякога дори драстично, отслабване
  • Значимо тегло и отпускане на кожата, заедно с желанието общо да се намалят килограмите чрез премахване на тъкани в определени зони.

Каквито и да са причините трябва да се осъзнае, че операцията няма да подобри качеството на самата кожа.

Lifting-процедурите са противопоказани ако:

• Пациентът има тежки хронични заболявания като диабет и сърдечна патология.
  • Планира да отслабне допълнително.
  • Телесният индекс на тегло е > 32
  • Пациентът е упорит пушач

Преди операцията. Първа консултация.

На първата консултация се прави подробен анализ на медицинското състояние и заболявания, които имат отношение към настоящата операция. Ще се прецени какво е влиянието на приемани медикаменти и начина Ви на живот. Ще се прецени бъдещото поведение по отношение на диетичен режим и свалянето на килограми. Ще поговорим за спецификата на операцията във всяка една зона – мишници, бедра, глутеус и т.н., които са обект на търсената процедура.

На първата консултация се прави пълно изследване, за да се определят лечебните възможности. Назначават се основните клинико-лабораторни и инструмен-тални изследвания. Правят се фотографии, които да помогнат в планирането на операцията.

Много важен етап е да се определи къде е границата между възможното и желаното, претегляйки рисковете и ползите от операцията.

Преди операцията

Спрете тютюнопушенето! Никотинът блокира кръвоснабдяването, осигурявано от най-малките кръвоносни съдове, което при Lifting-операцията е от кардинално значение за успеха. Тютюнопушенето драстично увеличава риска от усложнения като раневи проблеми, инфекции и разширение на белега. Цигарите трябва да се спрат както преди операцията, така и по време на възстановителния период.

Трябва да се спрат и определени медикаменти като Аспирин, нестероидни противовъзпалителни, лекарства за отслабване, хранителни добавки и витамини като Vit E. Спира се и приемането на противозачатъчни за дамите. Всички те повлияват склонно-стта към кървене.

Добре е да сте достигнали до идеалното за Вас тегло и да го запазите за поне три месеца преди операцията. Значителната промяна в телесното тегло, в каквато и да е посока ще промени резултатите, достигнати на операцията.

Операцията.

За всяка конкретна форма на Lifting-операция има конкретна форма на инцизията, при която планираните като излишни кожа и подкожие се отстраняват. Самата операция може да продължи от два до четири часа, в зависимост от зоната, в която ще се оперира.

След операцията Вие ще сте настанени в стая за следоперативно възстановяване. Раните ще са превързани, а от тялото дренове ще извеждат секрецията от организма.

Още в деня след операцията ще започне раздвижването Ви, а дреновете ще се свалят тогава, когато вече няма опасност за здравето Ви, а това може да значи от една до три седмици след операцията. Ще бъдат назначени антибиотици и обезболяващи медикаменти, които да осигурят един безпроблемен следоперативен период.

При всички форми на Lifting операция се носи поддържащо еластично бельо, което да подсигури безпроблемното протичане на следоперативния период и Вашия комфорт.

Специфични грижи следва да се положат за белезите, които тук са под особено наблюдение и специално внимание. С времето те ще се подобряват.

При всички Lifting операции от особено значение е постепенното и внимателно увеличаване на двигателната активност. Особено трябва да се внимава с продължител-ните позиции на тялото, които напрягат шевната линия, за да не се стигне до отварянето и.

Възможни усложнения след операцията:

• Набиране на течност в определен участък от кожата (сером). Дренажите в оперираната област спомагат за недопускането или намаляването на това усложнение. Появата му може да наложи аспирация или инцизия и допълнителен дренаж.
  • Лошо ранево зарастване или отваряне на раната. Това може да доведе до нова операция за зашиването и.
  • Груби белези. Белезите при всички форми на Lifting операции са видими и постоянни. С времето те се подобряват значително.
  • Промени в кожната чувствителност – намалена или увеличена кожна чувствител-ност. Обикновено проблемите са временни и постепенно изчезват.
  • При всяка една голяма операция е налице риск от кървене, инфекция или неочаквани реакции от анестезията.

Резултати от операцията.

Резултатите от операцията са дълготрайни. Ремоделирането на кожата значително подобрява контура на областите. С времето белезите се подобряват значително, особено при положени добри грижи за тях.

Финансови условия. Цели на Lifting операциите

Направете запитване

Име *

Фамилия *

Телефон *

Пояснение *

Уважаеми пациенти, приятели и колеги!

Вече няколко години „Инвела Клиник“ развива своята практика по естетична и пластична хирургия! Усилията на целия екип не останаха без плодове! Клиниката се разви, укрепна и стабилизира! Световната пандемия се отрази и върху нашата практика, така както и на всички хора! И ние направихме своите изводи и стъпки занапред!

Нашите планове са през есента да разширим дейността си в нова, самостоятелна, бутикова клиника, която ситуирахме извън големите градове, така че да имаме своя вариант, ако пандемията се върне отново. За съжаление и световната и нашата медицинска общност не дава категоричен отговор на много важни въпроси – каква е природата, произхода и модела на бъдещо поведение на този вирус. Общото усещане в обществото е на неспокойствие от един явно променящ се свят! През есента „Инвела Клиник“ ще заработи и в нова, бутикова Клиника в гр. Смолян. Сградата е напълно самостоятелна и позволява тотален противоепидемичен контрол при уютно и самостоятелно функциониране. Разгъната на площ от 1000 м2, тя позволява спазването на едно от кардиналните противоепидемични и изобщо хигиенни изисквания - достатъчна дистанция, без смесване на потоци от различни пациенти. Тя е създадена де посрещне предизвикателствата на настъпващата ера на индивидуална медицина, ситуирана във високоспециализирани бутикови клиники, разположени в екологично чисти райони.

Споделяме с Вас новия ценоразпис на медицинските услуги, предлагани от Инвела Клиник в София, Бургас и Смолян. Екипът ме подкрепя с уверението, че не цената, а професионалното отношение към всеки един детайл на Вашата естетична пластична операция е неговата цел. И аз съм оптимист за новите ни начинания!

Всички записани операции и всички пациенти, консултирани до 30 юни ще запазят своите ценови предложения за София и Бургас!

Консултирайте се с д-р Веселин Молов, ДМ! До среща!